Dodací lhůta
Zboží, které má společnost na skladě, se expeduje do 7 pracovních dnů od potvrzení objednávky. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V případě, že objednané zboží není skladem, je lhůta dodání zpravidla delší, a to do 3-5 týdnů. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce.
Dodání
Přepravce GLS, DPD, PPL a Česká pošta dodá "Balík do ruky", „Balík na poštu“ zpravidla do dvou pracovních dnů po dni podání. Pokud nebude adresát zastižen, adresátovi zanechá písemnou výzvu k vyzvednutí zásilky a zásilku uloží na poště. Doprava přepravních boxů a většího množství betonových misek se řeší individuálně. Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad a návod k použití výrobku, pokud tento není běžně znám. Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.
Převzetí zboží
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Osobní odběr
Zboží je zákazníkovi ve vzorkové prodejně dodavatele rezervováno po dobu 3 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží. Zákazník má právo si zboží ve vzorkové prodejně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout. V případě osobního odběru zboží ve vzorkové prodejně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.
Cena poštovného a balného
Objednané zboží posíláme v rámci České republiky Českou poštou jako „Balík do ruky“ (110 Kč), Českou poštou jako „Balík na poštu“ (100 Kč), přepravní službou PPL (100 Kč), GLS balík do 15 kg (90 Kč) nebo DPD balík (100 Kč). Objednávky nad 5 000 Kč mají po celé ČR dopravu zdarma. V rámci Slovenské republiky posíláme objednané zboží přepravní službou PPL na dobírku (190 Kč). K ceně přepravného/poštovného je v případě volby úhrady na dobírku připočítáno dobírečné ve výši 20Kč. Při dlouhodobé spolupráci s registrovanými velkoobchody poskytujeme možnost platby na fakturu (po předešlém schválení). V případě, že odběratel (kupující) žádá o způsob placení převodem na bankovní účet, je dodavatel povinen vystavit kupujícímu na objednané zboží zálohový list, po jehož zaplacení je zákazníkovi zboží odesláno – již bez dobírky.
Postup v případě nevyzvednutí zásilky
V případě nevyzvednutí zásilky zákazníkem bude v následující objednávce účtováno poštovné dle aktuálního ceníku dopravy, kterou si zvolil v objednávce. Při opakovaném nevyzvednutí zásilky bude účtováno 2x poštovné dle aktuálního ceníku a zásilka bude odeslána pouze v případě zaplacení objednávky předem.